Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 29 maj 2012

Hå hå ja jaaa

I söndags tog jag å Jenny en promenad ner till vattnet och låg å pratade och solade på bryggan. Sedan åkte jag å handlade och om hos Emelies mamma för lite mys och planering.

Igår jobbade jag som en galning. Väckarklockan ringde 05:30, tog med mig två mackor och åkte om och tankade, 06:20 var jag ute på motorvägen och hamnade i kö direkt. 07:45 rullande jag in på parkeringen på förskolan i vallentuna. Jobbade på förskolan 8-16 och sedan direkt upp till Ekeby där jag fortsatte som assistent 16:15-20:00. Kom hem vid 21, sådär lagom trött. Men lika glad för det e jag.

Veckoplanering:
Tisdag: Jobba 16:15-20.
Onsdag: Jobba 10-16:15.
Torsdag: Jobba 8-15, 16:15-20.
Fredag: Jobba 8-15.

Hårt att vara jag. Å på fredagen åker jag på semester för att fira min födelsedag :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar