Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 30 augusti 2012

Idag.

Idag är jag hemma från jobbet och är sjuk.
Jag har ätit frukost i sängen, sminkat mig, rökt, druckit kaffe, ätit havregrynsgröt till lunch. Förälskat mig igen i min lampa, skulle vilja fylla lägenheten med endast såndana lampor. Jag har posat framför spegeln och försökt komma fram till om jag tycker att jag är tjock eller inte.
Jag har förbarmat mig över den där jävla väskan från resan till Nora fortfarande inte är uppackad. Irriterat mig på att jag har en stor fucking kartong mitt i vardagsrummet unt so veiter.
Produktiv dag.

Å just nu sitter jag bara å väntar på att klockan ska gå så jag får sälja en soffa, äta tacos och fika. E ju det bästa som finns när folk fyller år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar