Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 28 september 2012

Segt

Det har gått segt med uppdateringarna pga: Har jobbat varje dag hela veckan!
Mån-Ons Personlig assistent i vallentuna. Fick även hoppa in i köket på förskolan i måndags, igår va jag på jobbet i södertälje och jobbade 7-17 och idag åker vi på musikläger med assistentjobbet i vallentuna.
Fett najs liksom. Börjar 14:00 idag och slutar ungefär 17:00 på söndag.

Idag, nyss, har jag iaf packat, nästan, allt. och förmodligen så kommer det att dröja cirka en månad innan jag packar upp allt igen.
Packningen från spanien hoppade ur väskan i tisdags eller onsdags, dvs det som ska vikas in i gaderoben hamnade i soffan och resten hamnade på golvet i gaderoben.  Smidigt va.

Sitter just nu och väntar på Jenny, hon ska köra mig till stationen och innan det så ska vi brunch/luncha.

p.s. Kommer att längta ihjäl mig denna helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar