Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 14 april 2012

snöig lördag.

idag har det snöat, jag har varit på oförskämt bra humör och livet har lekt å jag har jobbat. Vi har spenderat dagen i Täby centrum.

När jag slog upp ögonen imorse så låg det ca 2 dm snö på min bil och marken var full av snö och slask. yäy! Antog att det skulle ta tid att åka till jobbet, stod å drömde mig å prövade örhängen och glömde bort tiden. Men jag lyckades ändå komma iväg med 45 min tillgodo. 15 min, och en lång oplogad väg senare var jag framme i vallentuna. Hann ju till å med att åka och köpa kaffe och frukt innan jobbet å ändå kom jag för tidigt.
Jag å tiden är inte överens, antingen e jag på tok för tidig eller sen. Det där med att komma i tid är inte min grej.

Lagade middag när jag kom hem, som av misstag blev väldigt stark men ack så god. Kyckling med bulgur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar