Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 13 april 2012

Typiskt mig




På bilderna finns ett nytt halsband, uggla som tydligen e/va jättehippt å inne. Den e söt så shut up.
En ny ring, dubbelfingerring/tvåfingerring eller va f de heter och jag å en "ny" tunika. Köpt den av en polare så ny för mig. Halsbandet å ringen kommer från JoSign, varsegod för tipsen för det e BILLIGT där. Fett billigt! (Ugglan kostade 65:- å va det dyraste jag beställde) Woop WOop för det.

Idag änsålänge, än så länge, än sålänge, har aldrig kommit underfund med hur man skriver det där. Men iaf, min telefon ville inge mer imorse. Sååå, processerna ville inte svara å jadi jadi jadi. inget funkade. Åker in till telia-butiken, systemåterställning säger den lagom snygga mannen i kassan. Ett ironiskt "Lycka till" fick jag oxå, med ett litet skratt efteråt. Tack sa jag på vägen ut.

Så nu sitter jag här, kopplade i telefonen i datan, efter en stunds letande efter sladden, öppnar startmenyn och trycker på säkerhetskopiera. INNAN hjärnan hinner reagera på att varför skulle säkerhetskopiering av telefonen ligga där så enkelt å tillhands... Så nu sitter jag här och säkerhetkopierar WINDOWS. Fuck! Och tydligen pga denna säkerhetskopiering så funkar inte utforskaren. Så varje gång jag försöka gå in på min telefon så har utforskaren stött på ett fel och vill startas om. YÄY.

Nämde jag att det var fredagen den 13:e idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar