Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 12 oktober 2012

Haft fullt upp

Första lediga dagen denna veckan. Är sådär lagom trött faktiskt.
Veckan har rullat på bra å jag känner att jag verkligen börjar komma in i alla rutiner och allt som ska göras på jobbet i södertälje :)

Imorgon å söndag e det 10-18 jobb i vallentuna som gäller.

Nästa vecka blir det såhär;
Måndag: 10-16, södertälje
Tisdag: 16:15-20, vallentuna
Onsdag: 16:15-20, vallentuna
Torsdag: 06:45-20, södertälje

På fredag sticker vi till malung, hälsa på familjen och hämta vinterdäck. Åker hem redan lördagkväll för jag ska jobba igen på söndag, 10:30-20 i södertälje :)
Full rulle :)

Idag har jag äntligen fått tag på Nordströms så min semesterersättning kommer att komma med lönen nu den 25:e, känns skönt då jag inte jobbade så mycket som jag brukar förra månaden eftersom jag var i spanien. Och arbetsgivarintyg kommer oxå att komma så fortjag jobbatmin sista dag i vallentuna så nu är allt sånt fixat. Najs :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar