Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 8 oktober 2012

Ja nu...

Nu är det ju mer än en vecka igen innan jag uppdaterade. Mättinge helgen var helt okej. Är glad att det var Sandra som följde med :)
Jag var iaf helt färdig när vi kom hem därifrån.

Jag var ledig från jobb och allt på måndagen, då klev jag knappt ur sängen. Bara när jag skulle upp och hämta något att äta. Va en riktig tröttmössa.

På tisdagen var jag i Södertälje och jobbade, 06:45-17. Gick superbra :)
Onsdag jobbade jag 16:15-21 i Vallentuna. Spenderade kvällen på träffstugan i Sköndal :)
Torsdag jobbade jag långpass i Södertälje, 06:45-20:00. Gick superbra det med, blev lite trött där vid 19 men annars helt okej.
Fre-Sön har jag varit ledig.

Fredagen spenderades med Jenny, vi åt frukost tillsammans, åkte till klädis och smått. Jag fyndade 3 par byxor och en tunika, hela köret för 215:- :))
Tog en snabblunch och sedan drog vi på oss stövlarna och begav oss ut i skogen för att plocka svamp :)



När jag kom hem tog jag tag i städning, kom inte längre än att jag hann att putsa av två speglar. Har/hade en glashylla inne på lilla toaletten. Skulle putsa av den, men det gick inte så bra. Hyllan ramlade ner och for igenom handfatet och ner i golvet. Hyllan var i miljoner bitar och handfatet var det ett stort hål i.
Resten av kvällen blev väldigt lung med thai-mat och mys.

I lördags inhandlades det ett "nytt" handfat, 50:- i Tumba, Tackar vi blocket för. 
Var inne i stan hela dagen och traskade runt. Blev efter många om och men en surfplatta rikare och nu har jag internet här hemma igen :)

På söndagen passade jag på att måla om inne på toaletten när handfatet ändå var bortplockat, så nu e det vitt och fräscht där inne med ett helt handfat och lite tavlor å så :) Är ganska nöjd iaf.

Å idag är det nya tag igen.
Möte med Folksam 11:00 inne i stan, jobba i Vallentuna 16:15-20:00.
Jobba i Södertälje:
Tis: 06:45-17.
Ons. 06:45-16.
Tors  06:45-20.

Ledig fredag och jobba lördag och söndag 10-18 i Vallentuna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar