Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 5 februari 2009

Torsdag.

Millan ringde för en halvtimme sen för å kolla så jag kom upp.. vet inte riktigt om jag sov eller inte, kände mig för pigg för att jag skulle ha sovit :s
Marilyn har då varit å väckt mig flera ggr inatt.

Ska käka lite frukost nu, sen bär de av hem till millan, vi ska städa förrådet.. Märks väl när jag kommer dit om hon har hämtat nå kartonger, förmodligen inte :P Minnet e bra.... men kort..

När jag kollade ut genom fönstret på min stackars bil såg jag att de kommit mera snö :( okej, okej snö i all ära, mysigt å sånt där.. vid jul. men nu får de gärna försvinna, orkar inte frysa, vara förkyld å så längre...

Ska ta å koncentrera mig på frukosten nu så jag blir klar någon gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar