Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 4 februari 2009

Onsdag

ja, kaos.. överallt, hemma, i mitt huvud.. överallt, bara kaos!
Hela veckan va kaos, å massa förvirring å funderingar.. mycke har hänt å mycke kommer väl att hända... vet inte hur mycke mer jag ska orka med bara..

Har iaf umgåtts mycke med millan under hela denna tiden, å de känns bra, om jag behöver prata lyssnar hon, vill jag inte prata om de, så då pratar vi om något annat. Tacka gud för henne!
Vi har varit på gympa med Hampuz, promerat, färgat hår, spelat spel, fikat å bara myst, så skönt att få tänka på något annat en stund.

Igår va jag hos Mia å myste en stund, Bea å Martina va oxå där.. så vi skrattade massor xD

Å idag har jag varit hos Lena på akupunktur, hon har inte lovat att hon kan hjälpa mig, men hon har lovat att jag inte kommer att bli sämre av de.. min energi är lika med noll och de såg hon direkt på mig..
vart trött som satan nu på eftermiddagen iaf, å känner mig väldigt känslomässigt instabil.. men de e skit som ska ut säger hon.. så då e de väl så..

ska börja uppdatera oftare så jag vet vad jag ska skriva.. min hjärna svämmar över av tankar just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar