Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 25 januari 2009

Fortfarande söndag.

fastnade hos millan på tok för länge, egentligen... men de gööö inget, e så trevligt att vara där iaf :) Vi drack kaffe, snackade skit, busade lite med barnen och löste korsord.. låter som två mormor:ar :D

Sen kom Svenne och drack kaffe med oss å hjälpte oss med korsordet, åsså körde han hem mig så jag fick hämta bilen, å jävlar va äcklig golfen var att köra när man inte kört den på länge och va bortskämd med att åka baleno... iaf, åkte till garaget och skulle dricka kaffe å äta tårta i jallas krypin... Thomas va där å sa inte ett ord till mig, varken hej eller hejdå.. förstår mig inte på karln... Men tårtan va god å kaffebryggaren gick sönder.
Sen ringde erika så jag drog till fors till hon å lasse, pratade lite skit å gjorde typ inget alls, som vanligt. :P

Sen hem, å marilyn va helt tokig, sprang runt benen på mig hela tiden å bara skrek, enda gångerna hon blir tyst är när man plockar upp henne å bär runt på henne. Skulle tömma kattlådan också, så jag grävade sanden åt ena hållet å marilyn stod bredvid å grävde sanden åt andra hållet, inge speciell den där katten eller?!
Thomas sa fortfarande inget åt mig när jag kom hem, han bara satt å stirrade in i skärmen på sin data... Å när jag kom hem så kom jag ju självklart på att jag inte hade nå smör hemma, så de va ju bara att dra ner på affären igen, å då sa jag de till thomas å fick "mmhmm" till svar.. :S
Sen kom jag hem igen å började laga mat, köttfärssås å makaronisar, så när maten va klar sa jag till thomas att de fanns mat om han ville ha.. inte ett ljud då heller.. så inte vet jag om han e sur över nått eller va han har för problem.. inre demoner???

men men.. ska duscha å lägga mig å läsa, lär upp tidigt imorgon, ska till mora med mia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar