Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 23 januari 2009

Fredag.

ja, vad kan man säga om mitt liv... mycke e de å mycke blir de hela tiden..
Elvis, min älskade lilla svarta katt försvann förra fredagen, borta bara.. hittade honom på lördagen i diket, överkörd och fastfrusen.. förmodligen blev han påkörd och bröt benet, åsså orkade han inte gå längre :( de va en jobbig dag, en väldigt jobbig dag.
Mamma kom iaf ner och tröstade och pratade lite med mig och så, sen kom svenne och hämtade elvis på söndagen och fixade allt det där andra.
Marilyn, lilla kattstackaren som är kvar, känner sig väldigt ensam och är som en unge efter mig hela tiden, och hon ropar på elvis stup i ett.. :'(

Idag har iaf varit en bra dag, va med mams och bror till falun, bror skulle skriva upp till körkortet och han klarade de galant, grattis!
Mams tankade bilen, tack och bror bjöd på mat, tack tack :)
Jag å mams shoppade så hon köpte en "keps" till mig och ett nytt vitt diadem, dom går ju åt som smör juh...

Fick en ny data igår av Thomas oxå, va väl välbehövligt och jättegulligt tänkt, men jag förstår de inte riktigt när de e ont om pengar och han gnäller på att de svämmer över med räkningar...

tänkte jag skulle försöka få ur grabbarna, bärs, thomas, sonny å weeman, vad dom ska göra ikväll så jag vet själv vad jag kan planera in.. hade tänkt att åka upp till erika och träffa henne en sväng å eventuellt millan åsså hälsa på mia på jobbet.. men de lär väl märkas hur de blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar