Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 25 januari 2009

Söndag.

Snö, snö snö snö å åter snö! fy, jag vill ha sommar, riktig sommar med värme, bikinisar, bad, badmington och mys-picknickar :)
Har väl kommit typ 2-3 dm nysnö... suck!

igår då, va till millan å drack kaffe å pratade lite, sen bar de av till fors, först till mr svenne åsså vidare till erika å där bara pratade vi å myste, hon å lasse satt å kollade på resor, så dom ska väl eventuellt dra till rom i mars :D

När jag va hos erika så ringde thomas, så jag åkte hem för vi skulle åka till garaget å hämta en massa skräp, väl nere i garaget så började thomas dricka åsså skulle han tydligen hjälpa roland med hans golf oxå... åsså började han väl plocka ihop å jag satt inne hos jalla å drack kaffe. Å albin kom ner med en påse öl, sen när jag skulle köra albin till jörgen så vänder han sig om till thomas å sa "ja, bowling kl 9 då"... Å då va klockan typ kvart över 8.. Ja, de e lugnt säger thomas.. Jaha, jag hade ingen aning om nån bowling, snällt att han säger något.. vart lagom irriterad.. sen när vi väl kom hem sa han fortfarande ingenting om de, sen kom sonny å HAN frågade om jag skulle vara med, men jag sa nej... va fan ska jag med för när han beter sig såhär.. å nere i garaget tittade han knappt på mig.. skitstövel! fan oxå!

Nu e han iaf ute å kör med snöslungan så man kanske har en chans att ta sig av den här jävla gården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar