Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 24 januari 2009

Lördag.

Det snöar satan ute och jag är trött.. katten har väckt mig X antal ggr inatt och nu på morgonen, trötttnade imorse när hon började leka med mina tår för att sen krypa under täcket å klösa mig på magen...

Igår drog grabbarna till Albin och jag åkte till Mia på 744:an :) Vi kollade på film, american pie, the wedding, och vi kastade pil och spelade biljard och satt å kollade på klipp från youtube... givande arbetsdagar mia har alltså :p Drog hem vid tre, läsa lite sen sova..

Ska väl ta å ringa thomas å höra vart han e å hur de blir idag, om vi skulle köra nå skräp.. Thomas va borta redan när jag vaknade..
Har lovat Erika, babe, och komma till fors å sällskapa lite med henne oxå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar