Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 14 december 2010

en helt vanlig ledig dag.

När det ändå var lucia tyckte jag att det var dags att köpa lite julkänsla. Det närmaste julgran vi kommer att komma  hemma iår :)  En söt liten julblomma och en tomte.

                



Idag har min karl föreslagit för mig att jag ska åka på kryssning med Sonny, Simon å Jesper, han har sagt att han kan jobba mitt pass imorgon oxå eftersom om jag åker har jag inte kommit fram än. 22 timmars kryssning eller nått. Kan ju vara roligt att komma bort lite och kanske shoppa lite julklappar på båten. Ska fundera en stund till och forska lite, tror ju egentligen att Thomas behövt det mer än mig, men eftersom det är en kille som är sjuk så måste thomas jobba, och tyvärr kan inte jag ta det passet, är ett område som jag inte kan.

Jag ska käka lite lunch nu och fortsätta tvätta.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar