Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 16 december 2010

länge sen..

aa, det var länge sen jag var såhär arg. Jävla skit-Thomas ungefär.
Han fick ju åka på kryssningen istället för mig. Å istället för att komma hem som han sa att han skulle göra så stannade han på jobbet i frihamnen å söp. Arg som jag va drog jag hem till Memlan, drack te och myste med henne å Bobby. Försökte ringa Thomas igen när jag kom hem. Inget svar, ringde sonny som sa att thomas somnat å jag kokade över. Vid 23 tiden kom thomas hem, väldigt väldigt berusad å typ bara tittade på hem. Skrek och härjade runt här hemma hur länge som helst. Tillslut sa han typ "det är kul att se dig älskling, å då menar jag det inte sarkastiskt". Och efter många om och men tror jag han fattade varför jag var arg för han frågade om han fick sova i sängen sen när han la sig sa han nått i stil med "jag älskar dig, förlåt om jag gjort dig besviken, ledsen eller nåt". Pussade mig å armen och la sig ner.

Nu ligger jag i sängen, kollar på tv och är lite irriterad. De andra 3 ramlade precis in här och härjade... suck!
Ska sätta tv:n på snooze å försöka sova. Blir nog en jobbig dag imorgon.
Pussåkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar