Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 13 december 2010

Nu är det väl kanske väldigt dags för ett nytt inlägg.
Mycket har hänt, två vänner har omkommit, den ena i en fyrhjulingsolycka och den andra i en bilolycka, tillsammans med en annan kille som jag inte kände. Men mina tankar går till hans familj också, då hans syster dog/tog livet av sig för ett år sedan. Så den mamman kan inte ha det lätt.. :(

Jag har även jobbat massor, försökt att planera in julen något, jag har shoppat både julklappar och klappar till mig själv, loppisfyndat jeans, tunika och en ny frukt/grönsaksskål. Thomas har äntligen fått en jacka och vi lyckades kliva in på AVAmc under deras superrea, två par nya shorts till thomas och ett par till mig, alla hade gått ner från ca 5-600:- till 99:- awesome! :)
Juklappar till Millan & Henke, Nova, Mamma, svärfar och mig själv :P 
Har precis beställt en julklapp till mamma och en till pappa. Har även shoppat loss på Bluebox.

Har ätit, läst svullat i mig, julskinka. Fyfan vad jag saknat det. apgott juh :)

I helgen jobbade jag massor. och helgen innan var slarva och sonny här, vi drog till o´learys och käkade lite och sen vidare till collage. De va skoj, däremot var dagen efter inte alls nå rolig. Jag å Slarva var team bakfulla, fyfan. Låg å kollade på tv hela dagen. Såg en film Penelope, ganska bra faktiskt. Alldeles lagom bakfylle film :)

I lördags lyckades jag komma ifrån jobbet ganska tidigt, typ 20:15. Thomas var i garaget och jag tog de jag kallar vardagslyx, sex & the city, första filmen, mjukisbyxor och ett par glas cosmopolitan. Har sett filmen x antal ggr förut, men grät iaf när Big inte dyker upp, grät även när charlotte fick reda på att hon var gravid. :)

Jag ska gå å duscha, men först publicera detta inlägget innan firefox kraschar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar