Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 17 december 2010

lagom seg

väldigt segt rättare sagt...
Känns som det varit full rulle hela dagen idag på jobbet. kom hem runt 22:30.
Tror jag skulle behöva en spa dag med mig själv, fotbad, en ordentlig scrub, lång varm dusch, utan att varmvattnet tar slut, en ansiktsmask och annat må bra skit.
Ska försöka ta hand om mig själv lite i helgen. Har en promenad inbokad med Millan.
Samt att jag tänkte slå in de sista julklapparna jag har här hemma. och kanske ta en sväng till nått trevligt centrum och kolla om jag hittar något mer. Kanske ska testa Nacka Forum, Forum Nacka?? ingen aning i vilken ordning de heter..

Sova nu.
Natti natt pälsklingar!

1 kommentar:

  1. Haha det heter Forum Nacka, men alla säger Nacka Forum :D

    SvaraRadera