Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 1 januari 2011

Nytt år, nya tag :)

Nu är det 2011 å iår ska vi bli bättre på att blogga :P
Skratta mera, få mera kvalitetstid med mina vänner och även försöka, försöka börja träna. För mitt välmående och min självkänsla.

Julen har spenderats i Malung och nyår i Karlstad, sitter i karlstad nu, lyckades t.om att shoppa lite i mellandagarna på Bergvik med min Thomas :) 4 skjortor, 1 t-shirt och ett par jeans till honom för 1000:- helt okej enligt mig :)
Jag fick en tunika/klänning plus armband och örhängen från gina tricot. Helt nöjd. :)

Igår, nyår, var det middag och raketer här hemma på skvalpvägen :)
Parmesankorgar med kräftstjärtar och hemmagjord röra, grillad oxfilé med västerbottenpotatis (mosad potatis med ost, creme fraiche och rödlök, och pannacotta till efterrätt. Supernajs :)
11 personer var vi som firade in det nya året tillsammans :)

Lägger upp bilder å så när jag kommer hem, antingen imorgon eller måndag.
Nu ska jag vara lite social :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar