Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 3 januari 2011

håhåjaja

Sitter här med, som det känns, knivhugg, i magen.. Fy satan va ont de gör till å från. Så e de å va tjej, så är det ha mens nångång ibland. Uscha, har blivit värre desto äldre jag blivit :P Låter som jag är 55 typ...

Sitter på jobbet nu, telefonen ringer ganska duktigt men inge folk, har haft en körning idag.
Tänkte faktiskt sätta mig och kolla på lite andra jobb när jag kommer hem, funderar på att gå ner i tid här och skaffa mig flera vik.jobb. Pröva lite annat, vidga mina vyer, testa vingarna :)
Det nya året känns som ett bra år. Ska jobba på min självkänsla, omge mig med positiva människor och inte se det bittra i allt. Jag tycker själv att jag är en ganska positiv människa. meeen jag gnäller ganska mycket, men det är för att alla på jobbet gnäller och för att några av mina anser att deras liv är skit. Jag skyller mitt gnällande på de gnälliga och negativa personerna i min omgivning.
Jag gnäller även mycket om mina vänner, inte till mina vänner.
Det står jag för, är det någon som hört något så är ni välkomna att ta det med mig. Tror ju iofs att ni gnäller om mig till andra oxå. Varsågoda, gör det. Man måste kräkas ibland.

Ingen är perfekt, så är det bara.

Från och med nu ska jag, iaf försöka, säga alltid vad jag tycker och tänker, vad jag känner och vad jag vill.
Å dom som inte kan respektera att jag har en åsikt och att den kanske inte är densamma som eran, kanske inte ska finnas i min vänskapskrets längre, för det är ett bevis på att ni inte respekterar mig, Jag som person, JAG SOM ÄR JAG, som alltid ska vara jag :)
Jag kommer att dansa, sjunga, hoppa, studsa och tro på mig själv!

1 kommentar: