Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 9 januari 2011

segaste dagen med coolaste bilen.

Jag förstår verkligen varför folk köper raggarbilar och gamla bilar. Kände mig som världens coolaste när jag susade till jobbet imorse i våran Toyota Crown, premiärturen bakom ratten på den bilen för min del :)
Ville tuta och typ skrika; "här kommer jag" när jag mötte andra bilar eller åkte i en korsning :P
Jag ser säkert astöntig ut i den, men den är känslan som räknas, å känslan säger att jag är awesome i den där bilen ;D



Satan i gatan va segt denna dagen har gått. Började morgonen med städ och annat fix på jobbet. Men nu känns det verkligen som att tiden står stilla.
Vilket känns skit då jag absolut inte hade någon lust att gå upp imorse, när klockan var 9 var jag tänkt att stänga av snoozen och bara somna om å skita i allt. Helt sjukt. Men sen så hade jag jävligt svårt att somna igår oxå.. :(

Men klockan e ju 16 nu så det är bara 4 timmar kvar tills jag slutar. Positiva tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar