Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 17 januari 2011

finally

Äntligen på tisdag ska jag å Millan klippa oss, ringde å beställde tid i november å detta var det tidigaste de hade. Men på tisdag, då äntligen äntligen ska allt de slitna bort. :) å de ska färgas, en bra grundfärg för slingor. Få se vad de säger på salongen :) Å snälla Henke som ställer upp ännu en gång å jobbar istället för mig :)

Men imorgon ska jag jobba, skulle kunna tänka mig att de blir en lugn dag. Får se, ser iaf inte framemot att kliva upp imorgon. Skulle trivas bättre som hemmafru tror jag, å kanske jobba när jag känner för det istället.. Eller så kanske helt enkelt man ska skaffa sig ett jobb som man trivs bättre med, har lite bättre tider och så.

Idag hände de inte så mycket, va ut till garaget till Thomas å va lite social och kollade läget, lagat mat till matlåda och käkat kebab. Å bara slappat å spelat spel på fejjan, har fastnat på ännu ett fjortis-spel. Så nu har jag tre laster där, fashion addict, it-girl och cupcake corner.. jälla skit! :P

Nu ska de sovas, försöka iaf. ska försöka klämma ner mig bredvid sambo och katt å få lite kärlek av nån utav dem.
Puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar