Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 7 januari 2011

Jenny.

Henke kände sig bättre så han jobbade idag, så jag tog mega sovmorgon till typ 12, sen långfrukost och fastnade framför Dr. Dolittle 3.
Sen har jag umgåtts med Jenny idag, pratat massor plus att jag är ett par koftor rikare :)
Imorrn ska jag å Jenny på Ikea, sen ska Nova äntligen få stövlarna jag köpte till henne i malung.
Nu kommer alla bilder vi missat under tiden jag hade bloggtorka. btw, jag vill ha en enklare systemkamera, tips?

 Valpen deluxe med plog och allt, ultimata bilen denna vinter :P
 En väldigt missnöjd sambo på Max, funderar på om han ska äta hamburgare eller kasta den på personalen...
 Kallt hemma i dalarna.
 Min nya fina jacka :)
 Millans bil på taket.
 Snöiga vintervägar mellan dalarna och sthlm.
 Älsk va söt å köpte godis till mig, choklad-hjärtan och brända mandlar (?)
 Happy Bear, udda skinka som smakade leverpastej.
 Thomas lyxade till det med rosa mjölkmakaroner i karlstad.
 Space Cats.
 Fick ett paket på posten från Cissi.
 Innehöll detta awesome halsband som hon gjort själv, gå gärna in på hennes blogg å kika på alla smycken hon gjort. Superfina. :) Alla kan beställas. Vackra smycken.
 Julklapp till mig själv :)

 Julgran a´la Karlstad
 Uppdukat för nyårsmiddag.
 Älsklingen i vit skjorta. Första gången på 5½ år jag ser han i det :)
 Förrätten, den enda rätten jag lyckades fånga på bild :P
 Jocke, älsks bror
 Liza, CF å Oscar var på plats.
 Liten vs Stor
 Bror igen
 jag va lockig i håret.
 Thomas igen
Raketer och skumpa på 12- slaget :) 

Nu ska jag mysa och sova.
Puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar