Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 18 januari 2011

nytt te

har köpt nytt te på tradera, har polare som druckit det förut och det ska tydligen vara väldigt bra... Meningen med teet är att det ska rensa kroppen, dra ut alla slaggprodukter och tydligen vara toppen om man är förstoppad.. Får väl se vad som händer, om jag kommer att bo på toaletten nu eller om inget händer.. :P


Har inte alls varit en bra dag på jobbet idag, jag va astrött imorse och ville inte alls gå upp, snoozade i nästan 45min och sen blev det panik, bara att kliva upp och åka direkt. Sen blev dagen bättre ändå tills ett riktigt jävla pucko till kund ringde å förstörde mitt humör, för jag va tydligen inte serviceminded och bla bla bla för att kupongerna groupon sålt som gäller hos oss endast gäller en per person, och om de är missnöjda med det så har ju groupon sin "lämna tillbaka" garanti eller vad det är... Men de va mitt fel och de va jag som fick en utskällning och bara en massa skit, sen rullade det på. Å sen ringde de största puckot av de alla, å jag blev arg, jätte arg. Skit alltså.

Kvällen har däremot varit asbra, jag å thomas har rensat lite här hemma och satt upp hyllor. Just nu ser det ut som bajs, men jag orkar inte bry mig just nu. Plus att Thomas redan sover så jag vill ju inte väcka honom.  Fixar klart imorgon. :)
Kissemissen bor fortfarande kvar, kastade ut henne imorse när vi åkte till jobbet och ca 1timma efter vi kom hem kom hon och ville in :) Ska försöka hinna få in lite bilder imorgon åsså blir det självklart före och efter bilder från mitt å Millans frisörbesök imorgon :)

Puss å natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar