Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 11 januari 2011

vinden

igår va vi upp på vinden å kikade runt. Hittade Thomas gamla längdskidor, som han fick typ -91, och nästan aldrig åkt på. Pjäxorna passade till mig så nu kan jag å Jenny ut och åka längdskidor, hon tog med sina från dalarna.
Har försökt läsa på om diabetes och hur de funkar när man ska åka utomlands. Verkar inte vara några större problem, bara lite småsaker som man ska tänka på. Thomas är mitt lilla diabetes-monster :)

Btw, Nova blev toppenglad över stövlarna :)

Idag ska jag ta mig i kragen och ta en promenad å vara lite duktig.
Tänkte även kika runt lite på gym i närheten :) Nu jävlar ska det tränas, måste träna upp musklerna i ryggen igen och få tillbaka min kondition, nu när jag ändå slutat röka kan jag väl få vara hälsosam istället ;P
Jag har blivit en latmask.

Hörs sen.
Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar