Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 16 mars 2012

Å herregud.

Måste ta tag i detta nu.
Lite överseende får man ha, jag är fullt upptagen med att jobba och samla vuxenpoäng.
Har tagit tag i min pension, kanske insett att man börjar bli gammal och det är dags att ta ansvar. Har iaf hittat ett företag som tar hand om detta åt mig och fondförvaltar och grejar med det.
Jag har, idag faktiskt, blivit månadsgivare till Rädda Barnen.
När mitt liv ordnar upp sig kanske jag tar tag i detta med att jag länge funderat på att skaffa fadderbarn och verkligen gör det.

Idag har jag träffat min underbara vän Jenny nu innan hon lämnar sthlm ett par veckor för Västerås.
Och resten av helgen ska jag spendera med att jobba lite mera. Tror det blir 10-18 både fredag och lördag.

Nu ska jag surfa in på tv3play och kolla på senaste Revenge avsnittet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar