Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 23 mars 2012

Jobba jobba jobba

Känns som att det är allt, och det är det nog oxå. Det enda jag hinner med.
Även igår var jag på förskolan8-11:45, för att börja som assistent 12 och jobba till 20, kommer hem  ca 20:30, trött som ett åbäk. Kollar mailen och sen går å lägger mig å kollar på tv, för att sedan somna ifrån allt.
Inatt har jag vaknat ett par ggr å nu sista gången jag vaknade tänkte jag att nu måste det vara dags att gå upp, jo men hej!
7:15.. aja, så jag har spenderat min morgon med att laga mat, känns fullt normalt att ställa sig och steka kyckling å grönsaker och koka matvete när klockan e SJU på morgonen.
Men jag fördrev tiden iaf, nu har jag setat här framför datan och ätit frukost och surfat runt i knappa halvtimman. Min väckarklocka ringer om ca 5 min, då skulle jag gått upp.

Lönen kom in idag iaf vilket känns fett skönt, få se hur mycket det är kvar när allt e betalat då jag har bilen och annat som har tillkommit :P Fast lönen har ju ökat så det ska nog inte vara några problem :)

Idag blir det jobb 10-18. å hela helgen jobbar jag vanlig tid 10:30-18, så då blir det oxå lite sovmorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar