Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 11 mars 2012

Hör och häpna.

Igår gjorde jag något annat än att jobba, som jag gjort hela veckan. cirkus 12 timmar om dan. Då vill man bara sova när man kommer hem. 8-15:45 på förskola och 16:15-20 som assistent. Enda jag hinner mellan jobben är att köpa en kaffe.

Jo, igår var jag på 3-års kalas. Min underbara gudson hade kalas. Han fyller 3 år på tisdag.
Så igår myste vi, lekte med presenterna och fikade.
Köpte honom en leksaksmotorsåg, den höll han hårt i och sågade i allt. Då vet man att man lyckats hitta en bra present :)
Så iförd spindelmannen-dräkt, med inbyggda muskler, bygghjälm och en motorsåg i handen sprang han runt mesta delen av dagen igår.

På kvällen drog jag vidare hem till Millan å Henke en sväng och sa hej, jag å millan tog en tur i min bil. Hon ville provåka :)


Så kort och gott, bra dag igår :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar