Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 5 april 2009

Söndag.

I fredags på kvällen vart de film å mys med millan. vi kollade på 3 filmer, välkommen till familjen, rallybrudar och final destination 2, och åt popcorn å drack te. va hur mysigt som hellst :D

De vart en promenix igår med, vi gick ner på byn å handlade godis åt Hampuz, så de vart en lång promenad broarna runt, plus nere på byn åsså förbi öjesgården påvägen hem. urskönt :)
Sen fixade millan kaffe så vi satt ute på gården å myste med kaffe i den sköna solen :)
Åkte hem sen å åt grillade hamburgare å potatisbullar med thomas å sonny. mumsigt.

Sen till memlan på brändans å bara ta de lugnt. Åsså bar de av upp till mams, så vi fastnade framför datan på tradera tills nångång. :P

jag ska ta å trycka i mig den sista mackan nu så jag kan ringa memlan så de blir en promenad nångång.. :)

---------------------------------------------------

Va på promenad med memlan, genom byn å efter gångvägen som går vid älven, upp vid karlssons motor å tillbaka till sara.. sen lata vi oss å tog bilen till millan, fikade å myste, sen kom mams så hon fikade hon med å fick se bobby å myste lite med nova. :)
Satt där i flera timmar å bara drack kaffe å pratade..
har bakat mera havreflarn sen jag kom hem, ätit å myst med katten.. sitter i soffan nu å håller på å svettas ihjäl :/

ska gå ner å ta mig mera te, sen blir de nog sängen så jag orkar upp på akupunktur imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar