Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 2 april 2009

Torsdag.

Igår vart de mora på morgonen, thomas skulle till ögonmottagningen å fota ögonbottnarna...
Handlade kattmat å munkar på ica maxi. mums va dom, munkarna alltså inte kattmaten :P

Sen åkte jag till mia å drack kaffe å låg i vägen när hon skulle städa... hämtade post å donade i fors. sen åkte jag hem å fortsatte tvätta å dona.. :) Thomas å sonny va ute på gården här å höll på med mopedbilen, tonade rutor å monterade på världens fulaste vinge xD
Efter maten bakade jag havrekakor, blev superbra å dom e ju så enkla att göra så såna ska jag göra mer av :D
På kvällen åkte jag å mams till mia på jobbet, 744:an. så mams blev klippt å vi drack kaffe.. sen frågade mia om jag oxå ville ha en klippning så nu e jag ännu mera korthårig. :D

Idag har jag varit till mams så vi har ringt å boka ansiktsbehandling :) Sen va jag på banken å satt in pengar så jag kunde betala dom sista räkningarna... Sen drog jag till millan så vi drack kaffe å myste lite med Nova, sen tog vi en promenad å hämtade Hampuz på dagis.. åsså fortsatte vi ner på byn för millan skulle på banken. Utanför banken kom memlan å bobby, så vi promenerade bort till hemköp å vidare till mia å drack kaffe :)
Sen fortsatte vi bort mot sara, följde med memlan in dit å hälsade på maja å drack mera kaffe. sen gick vi hem till stebacken igen, så vi tog en långpromenade på 5 timmar, hur mysigt som hellst i detta underbara väder :D

Åkte å handlade å hem å laga mat, käka å nu sitter jag här å myser med en kopp kaffe :)
Ska kolla om man orkar med en promenix imorgon med :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar