Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 31 mars 2009

tisdag.

Idag har jag varit duktig xD

Mams ringde å väckte mig så jag åkte till tvättstugan sen åkte vi till vallerås å hängde tvätt tillsammans. Sen till Mia på kaffe å kolla på när hon å martina tapetserade. Sen arbetsförmedlingen, för jag har tydligen fått nå nytt avtal eller nått från a-kassan så jag får inte vara med i jobbgarantin.. Bra där, har liksom bara varit med i de i 2 veckor, så nu måste jag nog göra nyanmälan till a-kassan å få nya karensdagar osv... lär ringa å prata med å då får jag säkert sitta i telefonkö tills jag dör.. prövade ringa idag, men då "va de många som ringde, pröva igen lite senare" sen glömde ju jag självklart bort de...

Har städat å tvättat idag oxå, trots hosta å snuva.. skurat under badkaret, äckligt säger jag bara..
Va upp till mams med nikolina och daniel så dom finns se katt-bebisarna.. så nu har dom bokat den vita lurviga lilla grejen :)
Nu på kvällen grillade thomas, så vi har ätit grillat kött, va riktigt mums. :)
Imorrn blir de mora, thomas ska på ögonmottagningen, så då lär ju jag vara med eftersom han inte får köra när han fått droppar i ögonen.. Sen kommer anticimex mellan 13-15, så då gäller de att vara hemma. På kvällningen ska mams klippas så jag ska med henne på 744:an..
Nu blire duschen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar