Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 3 mars 2009

Onsdag... eller nej, Tisdag.. :P

vilken koll man har på dagarna alltså.. eller inte.
Har iaf varit å fikat med mams idag på annas, hur mysigt som hellst.. men sen vart de brådis så jag inte skulle missa tiden på psyk. Gick superbra där och de kändes skönt att få prata av sig lite, log mest hela tiden å de gjorde anna-carin med :D

Har kört thomas till öhrn å tillbaka å fått nya knappar av mams till min kofta eftersom de e nån busig liten vovve som tuggat sönder dom för hundra år sen.. Memlan, känn dig träffad :P

Millan, kanske kommer hem idag oxå, så då jävlar blir de kaffe å mys ikväll/inatt.. struntar i hur trött hon e när hon kommer hem, ska krama på henne å hampuz å snoosa på nova! saknar ju min familj när dom sticker...
Sen hoppas jag min stämpling kommer igång snart så jag får åka ner till sthlm å hälsa på jenny å träffa memlan igen.. märks om hon e fet eller har barn när jag kommer :D

Sitter mest å tänker på min mirakeldag! :D åhh.. :)

2 kommentarer:

  1. Känner mig absolut inte träffad med de där med knapparna däremot känner jag hon som gjorde det tror hon heter Saga :P En bebis har jag ju nu iaf den andra ska bara komma ut också och vi röstar väl på att den har kommit ut tills du kommer???

    SvaraRadera
  2. Hej, tänkte fråga dig, har du jobbet kvar?
    Kan du berätta lite om hur det gick til på "Jobbgarantin" ?.
    Jag ska börja på mitt snart och vill gärna veta om man ska ha förhoppningar, har varit arbetslös i 1,5 år och det tär på mig.

    Vore tacksam för svar :) MVH Jonny

    SvaraRadera