Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 13 mars 2009

Fredag.

va till millan igår innan jag började jobbet å drack kaffe, väl på jobbet så gick de hur bra som hellst.. inge gnäll, ingenting. så de va bra. åkte till millan efter jobbet igen å drack kaffe en gång till..
sen vart de hem å laga mat åt mig å thomas, sen bar de av till sandra på te.. så vi satt å myste å drack te i flera timmar :) supermysig lägenhet har hon :)
I onsdags fikade ju jag och kattiz, satt på sandbäcks i 3 timmar å drack kaffe och pratade :) sen tog vi en promenad, broarna runt.. hade en jättebra dag, men de märks att vi inte träffas så ofta.. herregud vad man missar :s
Sen drog kattiz hem när thomas skulle hämtas. Sen hamnade jag på sandbäcks igen med mia.. så hon åt å jag fikade en gång tilll :)

Idag ska jag följa med Millan till mia så hon får klippa till sig.. Sen blir de ju tupperware party ikväll hos veronica :)

Fick ett sms imorse å där de stod "nu e syster på väg in på BB" så nu håller vi tummarna för memlan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar