Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 10 mars 2009

Tisdag.

Jaha... nu e nog fallet så att jag har blivit allergisk emot lilla kissemissen här hemma.. suck
Lär väl ringa sjukstugan eller nått så man får kolla upp de, men de e ju allergi-symptom :(

Sitter å diskuterar med sonny på msn nu hur de e å allt stämmer in på mig.. skitoxå! jag som älskar djur!

Ska iaf åka till millan idag å låna deras kattborstar å kolla om de blir bättre ifall man borstar henne lite för just nu så hårar hon som en demon..

lär fixa lite innan jag avlider...

Jaha.. hämtade borstar hos millan å passade på att dricka kaffe med henne oxå.. satt å diskuterade lite med henne å henke hur kul de hade varit att åka på sensation white i amsterdam :)
Men de blir väl förmodligen inget av de heller..

iaf, borstade av katten en massa massa massa hår, fast hon hårar lika mycket iaf.. :/

Mia va hit å drack kaffe, sen hängde jag på henne upp till lillemor, så mia färgade håret på mig å klippte mig.. klippte väl av typ 10cm.. spelar roll egentligen, de växer ju ut så fort ändå :P
har varit till mams oxå å fotat kattbebisarna å mailat iväg bilderna till nikolina.. få se om hon vill ha nån nu när hon ser hur dom ser ut :P
Jag tycker iaf att dom e supersöta..
Nån av mams katter lyckades kissa på min jacka den lilla stunden jag va där oxå, så den lukta blää så just nu far den runt i tvättmaskinen..

Imorrn blir de fika/lunch med Kattiz :D

1 kommentar:

  1. Då vet du hur jag har det:(
    Hoppas du inte är allergisk för din egna skull..

    SvaraRadera