Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 19 mars 2009

torsdag.

lördagen spenderades med erika.. först lagade lasse mat åt oss, pasta med nån supergod pastasås till :) sen åkte vi ner på hotellet å tog en drink å sen upp till harrys.. va ganska lite folk så det va väl inte sådär jätteroligt. men man hade ju trevligt sällskap så de gick väl.. sandra å johnny kom å hämtade oss.
Söndagen va mest slappdag, eller ja, hjälpte ju mia att flytta vilket jag gjort mest hela veckan..
Tisdagen spenderade jag i borlänge och falun med harry, supertrevligt, kollade i butiker och han handlade en massa till nattklubben. Käkade god mat på indiska restaurangen och jag upptäckte flera orientaliska matbutiker som jag inte vetat funnits innan. :) I falun fikade vi å jag fick lite kläder. träffade Omid också, så han berättade för mig att jag gått upp i vikt men att de klädde mig.. haha! När jag kom hem drog jag till Mia å kollade hur de gick för henne å martina å tapetsera, vart superbra, Martina e riktigt duktig på de där. :)
Onsdagen va det lite körigt.. till lena på morgonen å fick akupunktur och nå frön fast tejpade på örat, dom ska tydligen hjälpa mig sova bättre... Sen till garaget för thomas höll på å laga avgassystem på min bil, följde med honom till karlsson å köpte delar åsså till millan för en snabb kaffe, å sen till jobbet hos mona.. jobbade till 17:30, sen skjutsa millan på byn så hon fick handla å hem å dricka kaffe med ida. Sen till mia å hämta dammsugare å stereo å hjälpa henne lite mer. Hem, äta, glo på tv å sova.
Idag har jag varit till mia på kaffe, sen va de ju begravning för ellinor.. jobbigt men fin begravning med mycke folk.. Va dit med millan å henke, lämnade nova hos Lene, så de va väl smidigt.
Sen drog jag till mia igen, hjälpte henne sätta upp gardinstänger å hämta mera grejer i fors.. Blodis å Sara kom på besök, så nu har Mia en piercing å läppen, hon passade superbra i det :D
Sen ringde millan så vi drar till sthlm på tisdag å kommer hem torsdag. Nu e jag iaf hemma, å peter å johanna å sebastian e här nu, dom ska sova här inatt sen sticker dom hem imorgon tror jag. Så thomas håller på med mat nu, så de blir väl käka strax, e riktigt hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar