Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 9 mars 2009

Måndag.

Igår hände inte alls mycket.. va hos millan å pratade en massa, å vi drack inge kaffe(!)..
sen vart de hem å laga mat, äta, åsså inte så mycket mer..
Jenny har lurat in mig i ett spel så jag sitter å samlar prickar hela tiden.. trodde inte de skulle vara så beroende-framkallande som jenny sa, men de va de verkligen..!
ska på arbets.medlingen idag oxå, klockan 13 på möte..
Sen till mor å hjälpa henne beställa kläder, fast de blir efter 15 nångång när hon e färdig hos sjukgymnasten.
Kaffe med mia e oxå inbokat idag.. skulle höra av mig när jag har tid så de blir väl efter arbetsmedlingen..
Blev inbjuden på tupperware party på fredag oxå hos veronica så dit ska jag.. kul att göra något annat liksom :)
På onsdag ska nog jag å kattiz fika/luncha :D har inte träffat henne sen dansveckan å vi som brukat sitta ihop.. :P

Hon på arbetsförmedlingen satt mest och log hela tiden.. dom tror inte att de e nå problem för mig att hitta ett jobb.... Men nu e jag iaf med i jobbgarantin, så jag ska kontakta dom en gång i veckan istället för en gång i månaden.. åsså kommer de pengar ifrån försäkringskassan nu istället för pengar från a-kassan, som jag fortfarande inte vet om jag får eller inte.. Men jobbgarantin börjar iaf imorgon.. Så nu ska de skickas in papper å hej å hå..

Har träffat mia idag oxå, åkte upp till annie å tog en kaffe, sen hämta vi lite post å lite paket.. va till martin å caija oxå å drack kaffe, söt-adam va hemma å hur rolig som hellst :)

Va till mams oxå med datan så vi satt å kolla på hm, josefssons, ellos och catalog.. va in på bluebox lite med, sen spenderade vi mest tid på tradera och kollade på skor :P

Thomas vart sur när jag kom hem från af eftersom jag kommit med i jobbgarantin.. började gnälla om att "de e såå jävla enkelt för er" och "jävla särbehandling är va de e"..
kanske kan vara tacksam för att jag kanske kan få ett jobb istället.. :s

men men.. Kollat på steph-brother idag å.. riktigt bra faktiskt :)

Ska ta å lägga mig å försöka sova å drömma bra, positiva drömmar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar