Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 2 mars 2009

Måndag

Jaaa...

Har ägnat nästan hela veckan till att hjälpa mia att flytta å städa å dona... Har inte skratta såhär mycke på länge.. bara damp, speciellt då i lördags när vi ägnade hela dagen till att fira våran namnsdag, å vi åt och åt.. öhh.. mådde tok-illa på kvällen, mat å fika å damp hela dagen.. å joz å emma va med å de vart ju bara tok av allt.. :D
Millan drog till Sthlm å lämnade mig i lilla malung i torsdags.. nog för att hon ville att jag skulle vara med, men jag kände att jag inte hade tid.. :( Va tvungen att fixa räkningar å hulabalua.. :P
Men hon kommer hem på onsdag så de e ju inte sålänge kvar..

Mamma va då snäll å lånade ut pengar denna månad oxå.. hoppas den här jävla stämplingen kommer igång snart.. har ju inte fått en krona sen i november. å de e inte så jävla roligt..

Ska ta å duka av frukosten av bordet nu å åka upp till martina, då de e hennes födelsedag idag :D Grattis grattis!

Då har man avklarat massa kaffe med martina å malin. :)
Varit om å sagt hej till Henke oxå och hämtade en minneskort som han va supersnäll och lånade ut till mig, så jag kan få igång min digitala fotoram.
Har fått städmani nu när jag kom hem igen, så jag har rengjort hela spisen. Ska strax gå ner å fortsätta innan manin försvinner, lär passa på när man e på humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar