Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 7 mars 2009

Lördag.

trodde jag skulle få världens tråkigaste dag igår.. Millan va i öje, Mia i trysil, Erika i värmland, mamma hos sjukgymnasten, åsså skickade martina sms å jag såg en liten ljusglimt.. men hon va i flen eller nått :(
Prövade med sonny, men han sov..
Så jag fick fint vänta tills mams va färdig hos sjukgymnasten... så äntligen ringde hon så vi åkte till vallerås, så jag myste med kattbäbisarna sen masserade mams mig.. jätteskönt å välbehövligt.. tog axlar, nacke å rygg först, sen tog hon benen å jag fick massera mig själv på magen...
Sen kom erika till malung, å martina kom oxå.. åkte om shell å sa hej till martina å lämna lite grejer, sen drog jag på storbyn å hämta erika... så vi drog på ellos å köpte smink, kollade på kläder på annas house och drack kaffe på sandbäcks.. i typ 2 timmar.. fastnade typiskt där, men de va supermysigt.. Pratade om allt möjligt mellan himmel å jord. :)

Körde hem henne till fors sent.. :P
sen vart de hem å sova... trodde jag.. va ju fullt hus här hemma.. :s
Martina mf drog precis när jag kom hem, henke med.. men MP + mähäng å kompis va här, slarva å thomas... luktade fylla när jag öppnade dörren, musik på lagom högt å alla sitter som idioter i matsalen å dricker.. Tur att ens sambo respekterar en så mycket att han kan hålla de lugnt hemma när man själv jobbat två nätter å varit vaken i över 24 timmar.. men så va ju inte fallet..
Jag drog inte ens hem jossan å sonny hit när thomas jobbat en dag för att han va trött... men de e ju inte samma sak.. de e de ju aldrig..
Men dom gick då tillslut iaf, å thomas verkade sur.. Men jag tvärdäckade på soffan vid 11.. vakna igen vid 3 å la mig i sängen.. sen vaknade jag av att anders skrattade nere i köket vid 11, halv 12... så jag sov rediga 12 timmar inatt :)

Idag har jag varit slö, känns de som iaf.. har tagit de lugna gatan...
Har iaf varit till Anna och fikat å ätit lite med henne å flickorna.. Agnes å Frida va då glada över alla kläder dom fick av. :) Stannade nog där i typ 3 timmar eller nått.. supermysigt iaf :)
Väl hemma har de inte blivit nå mer än mat.. Jo, jag kollade på kung fu panda.. jävlar vilken bra film :D skrattade som fan!
imorgon blir de med lugna gatan, jag e en slappis nu :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar