Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 30 mars 2009

måndag.

ja, jättelänge sen jag skrev nått här.. fy på mig..

jaja, har man inte tid så har man inte..

På fredan iaf så åkte thomas till sthlm för att hjälpa sin far att städa ur farmors lägenhet.. så jag åkte på filmkväll till Millan å Henke, kollade på smala sussie å hans va oxå med..
Lördan vart de middag med far på kina, och kvällen spenderades med John, Jenny, Niklas, Svenne å våran kära chafför Åke, som heter samma som Jennys bil, Vrålåke xD

Söndan gjorde jag ingenting alls.. hjälpte mia lite, måndag likaså..
Tisdag var de psyk å sen dra till sthlm med millan å barnen, kom till sthlm sent så de vart bara att åka om hos thomas å säga hej, sen drog vi till nacka till millans mamma å myste hela kvällen.
På onsdan åkte ut till memlan å sa hej å kollade på bobby, så söt så :)
Sen på kvällen åkte jag, millan å conny till hamburger börs på Joe Labero, va supertrevligt, åt å drack gott med trevligt sällskap :D
Torsdag va vi å shoppade, barnens hus och nacka forum, sen drog vi ut till farmor Anita i tullinge så hon fick se barnen åsså fikade vi där. Hem till nacka igen å åt mat, fikade å myste tills jag å millan drog till jenny å jonas å drack te å pratade lite...
På fredan va de hemfärd igen... kom hem runt 18 på kvällen, så de vart inte så mycke mer.. va trött å sjuk. började snörvla på torsdan när vi va hos jenny, tror de berodde på katterna.. men de håller då i sig än. lördag morgon åkte jag till torsby å fikade med erika :) kom hem igen vid halv 1. orkade inte göra så mycke mer den dagen.. va till mams å sköljde ur näsan med näs-kanna.. riktigt skumt men de funka. söndagen va mest slödag, helt slut då med :(.. Å idag likaså.. har varit hos mia mest hela dagen å druckit kaffe.. har varit till millan en sväng å druckit kaffe oxå.. prövade baka nu på kvällen men de vart bara skit.. tror inte jag ska baka när jag e så sjuk.. blir baskelusk kakor :P

Ska ta mig en kopp te å mysa ner mig framför tv:n nu å gosa lite med katten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar