Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 7 april 2009

Tisdag.

Orkade upp på akupunkturen så allt va bra... fick en massa nålar i mig å de gjorde satan ont! värst på händerna, fötterna å i armvecken.. fick lite värmelampor på fötterna oxå.. Åsså fick jag schampoo å balsam av henne, skulle pröva de mot min torra hårbotten. Äpple :)

Efter nålarna drog jag till mia å satt på kaffe å väntade på att hon skulle komma hem från jägra. tillslut kom både hon å memlan, så vi drack kaffe sen vart de promenad.. först till skolan å lämna in nå papper sen till bompe å kolla lite hur de gick för tony å hans första tatuering, den vart superfin :)
Sen handlade vi å gick hem... Jag for hem å kollade läget med thomas, sen fick jag fint åka å handla.. så de vart panerad torsk med kokt potatis å en sås som jag gjorde själv. vart jättegott, så jag vart lite stolt över mig själv, nästan lika gott som när pappa gör de :D

Idag var jag till pappsen, tänkte hämta en cykel då jag inte hade råd att tanka bilen, åsså när de ändå e så fint väder så kan man ju cykla :P
Men de va punka på cykeln, så vi drack kaffe istället :P
pratade en massa om ditten å datten, åsså fick jag pengar så jag kunde tanka bilen. så jag drog hem till sara där memlan satt å väntade på mig, så vi promenerade bort till mia å drack kaffe, matade bobby osv... sen skulle memlan äta å mams kom, sen vart de promenad hem till millan å barnen, myste lite å så, sen skulle dom dra på gympa med hampuz, så vi gick tillbaka till sara å mams svängde av vid affären...
pratade lite å så, sen drog jag å tanka bilen å mötte upp millan vid preem å gav henne lite blöjor från memlan. Pratade lite å jag blev irriterad, fan jävla fitt-karl! suck suck å åter suck...

handlade till kissemissen sen åkte jag hem, donade lite, lagade mat, tvätta lite...
imorgon ska jag pröva komma ihåg att ringa a-kassan, å ringa lite fler saker å fixa lite å säga upp olika saker så de inte kommer mera oväntade räkningar.. suck

ska ta mig en kopp te å hoppa i mina mjukisbyxor :)

1 kommentar: