Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 11 oktober 2009

dagen efter dagen innan

trött som ett as å crawings för allt i matväg... mätt som en ja, bara väldigt mätt men extremt sugen på nått, godis, chips, sås, pizza.. hahaha

Igår vart de middag på agaton i gamla stan, supergod kyckling va de iaf :) Drack skumpa och restaurangen hade öppet en timme längre åt oss.. Min chef tror verkligen att han e kung ibland. :P
Sen drog vi till café opera, å enligt min mening så va de inte så skoj.. visst dom spelade bra musik, va jättefint där inne å så.. men va fan liksom, en miljon människor å alla tror att dom är något, tror att dom e bättre än alla andra.. föll inte i min smak... alls.

Kom i säng vid 4-5 nångång, trött som ett as å tvärslocknade för att sedan vakna vid typ 8-9, lyckades somna om en stund till men vid kvart i 10 tröttnade jag å klev upp. frukost framför tv å vänta på att dom andra skulle vakna.
Å nu e jag hos memlan å e inne på film nummer 2...
Vi har ätit på donken, behövde verkligen både fett å salt idag :P
Har fått skratta som en tok oxå, som vanligt när man e med emelie å bobby :)

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen å vara lite social.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar