Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 20 oktober 2009

ujameja

Shoppade i söndags med emelie å bobby, vart lite underkläder rikare, tack vare emelie.. jag tycker verkligen att de e skittråkigt att handla underkläder.. bläää!
Men när underkläderna va inhandlade fick jag handla vad jag ville, så de vart en ny kjol å lite mera armband :P jag som inte har nå armband redan :D

Igår va de slappdag, totalt! tvättade lite på förmiddagen, sen slappa hela dagen, kollade på tv, donade med datan å tillslut drog vi till emelie å lånade en film å kollade på surf´s up. skitrolig, har sett den förut.. men sonny hade inte de så då blev de den..

Idag blir de gymmet å sen måste jag nog jobba.. lite synd för jag lovade sonny att vi skulle åka på ikea idag så han får handla lite.. sen tänkte jag att jag skulle dragit med han till skärholmen så han får shoppa lite nya kläder :P

Men de märks väl hur de blir.. känner mig rättså låst utan bil :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar