Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 18 oktober 2009

kunde man vara tröttare

Jobbade hela dagen igår å i förrgår å säkert dan innan de å dan innan de.. suck.

Igår efter jobbet traskade jag iaf å mötte emelie så vi storhandlade mys på coop å gick hem å myste ner i soffan, drack cola å käkade chips :)
Sen lyxade vi till de med varsin bacardi och torkel i knipa å bara skrattade samtidigt som vi lekte med bobby, som bara tokskrattade åt oss hela tiden.
E så glad att jag har dig här nere gumman, ett skratt e aldrig långt borta med dig <3

Tvärslocknade framför tv:n när jag kom hem igår, å va inte alls pigg när klockan ringde imorse. men nu e jag iaf här. Förhoppningsvis slutar jag vid 13 idag, jenny skulle komma å byta av mig idag. va egentligen meningen att hon skulle jobba hela dagen, men ångrade sig tydligen igår..

tänkte jag skulle åka till skärholmen idag och shoppa lite. :)

Ska jobba vidare nu, börjar rulla in människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar