Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 10 oktober 2009

men alltså kunde livet bli mer skit, kunde de suga mer..?
Jag fortsätter här på min bittra blogg. känns som att enda gångerna jag orkar blogga e när jag e bitter. So be it!

Iaf, dagen va bra... tills jag klev ur sängen... kollade på en film imorse som gick på tv, spelade guitar hero och hann att prata med både millan å memlan, plus att jag fick ett sms som gjorde mig ca 2 minuter efter jag slagit upp ögonen.
Men sen, klev jag ur sängen... frukosten smakade skit egentligen...
Tankade bilen med 300 spänn, slut på kontot!
Fick kärringstopp typ 3ggr, rött i varenda korsning åsså när jag väl kommer till korsning vid mässan så e de rött, sen dör bilen... Å vägrar starta.. får ringa efter bogserings hjälp. Fick skäll å annan skit! thomas e vrålförbannad, tydligen va bilen de som fick bägaren att rinna över...
Men de e ju Sonnys bil å han va iaf inte arg... men va kvittar de, fick min beskärda del av skit iaf...
Så nu vet jag inte om jag ska åka hem eller vad jag ska göra.. gräva ner mig kanske. Känns som de bästa alternativet.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar