Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 29 januari 2010

Ännu en dag...

på jobbet, som vanligt.... Har räknat ut att jag jobbat 88,5 timmar på en vecka.. Börjar faktiskt kännas nu att man jobbar varje dag, men men. Hoppas på att de löser sig med cecilia till de bästa. :)

Har dammsugit på jobbet nu oxå när jag hade lite tid över, tänkte jag skulle ta en fix dag idag å duka matsal och sånt annat som behövs göras. :)

Känns som att jag bara uppdaterar om mitt jobb hela tiden, men jag gör ju inte så mycket annat än å jobbar äter å sover... Hann iaf med att handla igår, notan landade på 1570:-, å då köpte vi varken godis, chips eller cigg. Bara mat... å ändå vart de så dyrt.. men äta måste man juh. Förhoppningsvis behöver vi inte handla så mycket mer denna månad nu, de har jag inte råd med....

Har "tagit över" alla thomas krediter nu, eftersom han betalar alla dyrare räkningar och har en massa autogiro från sitt konto, plus att när han betalar in på sina krediter så betalar han bara in minimisumman och då blir vi aldrig av med dom, så nu är dom mitt ansvar så dom försvinner... Räknade ju ut förut att vi betalar typ 7500:- om året bara i ränta, så nu ska dom BORT!

Nu ska jag tända eld på stubinen jag har i rumpan så de blir nått gjort :)

au revoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar