Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 21 januari 2010

jobbar

Då va tillbaka på jobbet igen, eller ja, de va jag ju redan igår..
Känns som att allt håller på å ordnar upp sig nu å jag känner mig lugn och som att jag har koll på läget, jätteskönt. Alla är på bra humör och stämningen e bra :)

Har haft en intervju idag, hon verkade jättebra å va supertrevlig, håller tummarna för detta :)

Hinner ju inte med så mycket efter jobbet nu eftersom jag inte slutar förens ca 20:30.
Igår va jag mest irriterad hela kvällen pga mottagningen på tv:n, men som tur e så har jag en, numera, mysig sambo som får mig på bra humör å ger en puss på pannan med jämna mellanrum :*

Middag blev delikat med mackor å te :P

Har även fått svar angående mitt löshår som jag skickade tillbaka, för att jag mf ansåg att det var syntethår i det hela, vilket dom på rapunzel inte tyckte, utan enligt dom så är det jag som inte återfuktat håret rätt.. Jag har tvättat det, inpackningar från l'oreal, spraybalsam m.m... Vad mer hade jag kunnat göra?
Hon på rapunzel har iaf gjort en snabb återfuktning på håret nu innan dom skickar tillbaks det så vi får väl se då.

Mina tradera-fynd, läs skor, ligger på pressbyrån å väntar på mig... So exicted :D

Nu åter till arbete, ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar