Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 23 januari 2010

äntligen lite lugn...

å eventuellt lite flyt...

Det vart tacos å bacardi breezer mys med film istället, fast jag somnade innan 12 på soffan, så jag va jättesocial... :P
Emelie puttade på mig i över 10min innan jag vaknade, sov som en stock, kröp ner i sängen och somnade om. å var pigg å glad imorse när jag vaknade :) jätteskönt! :)

Åkte till jobbet till 9 imorse så då stod Patty och väntade på mig, så hon har varit med mig hela dagen på jobbet, har gått jättebra, en dag till kanske så kan hon de där utantill alldeles själv :)
När jag skulle åka från jobbet idag så startade inte bilen, hade glömt den där lille lampan på vid backspegeln, så jag hade batteritorsk... så jag fick ta marks fiat hem åsså följde emelie å bobby med mig efter maten så vi fick igång bilen igen åsså tog vi en rundtur för att ladda upp batteriet :P
Så nu e vi hemma igen, ska strax mysa ner mig i soffan med en skål chips :P

Vann en tröja på auktion idag igen :P Hela 43:- fick jag betala för den.. :P nice va :)













Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar