Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 25 januari 2010

mannen i mitt liv...

kom hem igår, å gud va skönt det var att få krypa ner bredvid honom.. Nog för emelie e mysig, men de e inte riktigt samma sak. Med thomas kan man mysa innan man somnar, Emelie myser jag med när jag somnat.. :P
("du e ju mysig när du sover, bara kryper närmare och närmare.. Maria, det är varmt" -Emelie)

Saknar min mami också, typiskt.. Har ingen aning om när jag kan åka till malung igen... :S

Har äntligen hämtat ut mina skor som legat på pressbyrån å väntat hur länge som hellst.. Dom ligger i bilen i kartongen. Får vänta med dom tills jag kommit hem från jobbet.. Spännande! :)

Ska fortsätta jobba lite nu.

Auf Wiedersehn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar