Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 14 januari 2010

Seeegt

Idag e jag lite bitter, skit seg dag som bara verkar bli sämre å sämre..
Vaknade med smärta mellan skulderbladen, typiskt nu när äntligen det onda i svanken gått över.
Det krånglar på jobbet å folk e.. ja, folk.

Igår va iaf mysigt, Thomas hade dragit igång bastun. Så vi käkade lite å kollade på film, sen bastade vi å tog en lång dusch tillsammans, va mysigt å vi pratade en massa :)
Fick även den lila sjalen jag vann på auktion på tradera, den va  helt ny, med lappar å hela skiten kvar, najs :)
Å tröjan e påväg å skorna e betalda.. Har börjat kolla igenom lite hemma oxå vad jag använder å inte, ska försöka sälja iväg lite. Har ju massor i malung som jag inte använder, försökte ju ta med mig kläder som jag  verkligen använder ner hit, men de har ju ändrats lite :P

Ska återgå till mitt jobb nu.

bjussar på en bild hur jag såg ut när jag flyttade ner hit. :P


1 kommentar: