Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 1 februari 2010

ja jävlar

Blev på bättre humör igen i lördags.. fick köra hem lite fyllhundar å hade en halvsovande sonny i bilen på väg hem :)

Kom hem å tog en grogg, å en till.. osv. Skoj hade jag iaf, vi lyssnade på musik å snackade å jag vart aprak xD
Sov nog inte många timmar men jag vaknade iaf i sängen bredvid peter å sonny... :S
Thomas hade sovit ute i andra sängen... Va ju iaf lagom pigg när klockan va 9 å de va dags att gå upp å åka till jobbet... :P
Suktade efter pizza hela dagen, så när jag slutade så åkte jag hem och upptäckte att Thomas hade städat och plockat ihop hemma så nu ser de ut som ett hem å köksbordet ser ut som ett köksbord :) puss*
Sen drog vi å köpte pizza å hyrde en film.. mys :)
Somnade framför tv:n å nu sitter jag på jobbet igen.. 120timmar på 11dar...

Hade ingen provjobbare igår heller, hon ringde söndag morgon och hade skickat mail till mig på FB, stackarn hade blivit matförgiftad/hade kräksjuka... :(
Men hon kommer förmodligen in imorgon igen, så då får hon träffa både Petra och Tony. Petra den ängeln ska jobba istället för mig imorgon :) tack, de behövs.

Ska fortsätta här nu :)

tot ziens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar