Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 10 februari 2010

oj oj oj, va dålig jag vart på att uppdatera nu :P

Fullt ös medvetslös hela lördagen, då KAK-cupen gick av stapeln på gokart-banan i frihamnen, kom till jobbet 08:30, efter ca 4-5timmars sömn, sen rullade det på hela dagen framtill ca 18 när mark körde oss till värtahamnen till båten, kom ombord, duschade, tax-freen, sen middag med helstekt fläskfilé och champagne cocktail till efterrätt, inte direkt min grej men thomas gillade det.
Sen kollade vi på Dupont och härjade runt en stund sen tillslut hamnade vi högst upp på våning 10, men en massa bra musik, jättebra DJ´s, massa drinkar och massa dans. Träffade Tienne oxå, hon va glad och trevlig som vanligt :)
Somnade nångång sent, och nästa dag  vart de lunchbuffé till frukost, sen strosa runt lite på båten, myste, fikade och jag passade på att kolla på SMK medans thomas va ute å rökte :)
Jag är nöjd med resan trots att det inte var så mycket folk.

Jobbade en stund när vi kom hem till sthlm igen, jobbade måndag hela dagen och tisdag, med paus för en lunchmöte på Brasseriet, nere vid Liljeholmskajen, jättemysigt ställe.. Å mitt i mötet kliver Christian Höglund in, han jobbade tydligen som kock där, världen e allt bra liten.

Idag har jag varit ledig hela dagen, tvättat å plockat lite, haft besök av de goaste grabbarna, Slarva, Peter och Sonny :) Alltid lika trevligt, och dom är roliga som vanligt :) Toppen! :D

Sen har vi alla dessa känslor och funderingar som snurrar i mitt lilla huvud hela tiden, behöver nog en semester från mig själv, en out-of-body-experience tack! om man kunde få se allt från ett annat perspektiv kanske de vore lättare att förstå.

Men jag är en glad liten skit ändå :P

Köpte en flaska sån här oxå, enbart för att den va söt och den va rosa, jag ska vara tjejig när jag dricker denna ;P








Bjuder på en bild på mig oxå, i ett utav alla plagg jag fått från jenny, tack gumman! har mycke lila, rosa och färgglatt nu, känns bra!
Man blir gladare av att ha lite färg i livet.

adeus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar